Skontaktuj się z nami

salsafit@salsafit.pl

+48 505 276 709

Akceptujemy:

ZUMBA

Jest to systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o kondycję, a przede wszystkim wprawia nas w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne i energiczna muzyka stwarzają atmosferę świetnej zabawy. Zumba to dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, reggaeton, flamenco, samba, tanie brzucha, cha-cha, rumba, twist... i wiele innych.

Zumba jest łatwa i efektywna. Podczas zajęć można spalić mnóstwo kalorii i to z uśmiechem na ustach. Te zajęcia zostały opracowane z myślą o uczestnikach w każdym wieku i to bez względu na ich umiejętności taneczne czy kondycję. Tutaj przede wszystkim liczy się dobra zabawa!

FORMUŁA S FITNESS

czyli szybki sposób na osiągnięcie rozmiaru S

Rewolucyjny trening fitness dzięki któremu spalisz zbędną tkankę tłuszczową, wzmocnisz mięśnie i ujędrnisz ciało.

Formuła S to unikalne połączenie 3 poziomów intensywności i 3 rodzajów treningu w jednym:

TABATA, ĆWICZENIA WZMACNIAJĄCE i ROZCIĄGAJĄCE

Formuła S to trening interwałowy, gdzie każda część trwa 4 minuty. Elementy treningu zostały ułożone w taki sposób, żeby ciało ciągle pracowało ale za razem odpoczywało.

I część – podkręcisz spalanie tkanki tłuszczowej i porządnie się spocisz

II część – wzmocnisz i wyrzeźbisz mięśnie, w tej część możesz poczuć jak pracują: nogi, pośladki czy brzuch, będzie to zarazem odpoczynek po część kardio.

III część – rozciągniesz mięśnie, nauczysz się gracji, ujędrnisz ciało i przygotujesz się do kolejnej tury wysiłku fizycznego

Tą serię powtarzamy kilka razy w zależności od zaawansowania osób ćwiczących. Trening kończymy porządną serią ćwiczeń na płaski brzuch i rozciąganiem.  

FIT DANCE

Jest to połączenie zajęć tanecznych z treningiem fitness. Zajęcia składają się z 2 modułów:

1. 20 minut tanecznej rozgrzewki, która podkręci metabolizm i rozgrzeje całe ciało. Proste kroki tańca i aerobiku, porywająca muzyka wprawią cię w dobry nastrój na resztę popołudnia ;-)

2. Ćwiczenia wzmacniające i modelujące ciało. Szczególnie skupiamy się na: brzuchu, udach i pośladkach, ale też mogą zdarzyć się ćwiczenia na plecy czy ręce.

Podczas tych zajęć nie tylko spalisz dużo kalorii, ale też ładnie wymodelujesz ciało.

BUP – Brzuch, Uda i Pośladki 

Jest to zestaw kliku odpowiednio dobranych ćwiczeń bazujący na powtórzeniach, które wykonuje się w serii. Dzięki nim wzmacniasz i angażujesz do pracy najważniejsze mięśnie, modelujesz sylwetkę i przyspieszasz metabolizm. Ten kompleksowy trening, w połączeniu z odpowiednią dietą, sprawi, że już za kilka tygodni będziesz dumnie prezentować smukłą sylwetkę.

Brzuch – są to ćwiczenia, które trenują wszystkie grupy mięśni brzucha - zarówno skośne, mięsień prosty i poprzeczny, jak i mięśnie pleców. Dzięki ćwiczeniom na płaski brzuch uzyskasz szczupłą talię i pozbędziesz się również boczków. Wzmocnisz nie tylko partie mięśni brzucha, ale także pleców.

Uda – ten zestaw ćwiczeń pomoże zwalczyć zbędny tłuszcz i cellulit oraz ujędrnić skórę. Te proste, ale jakże skuteczne ćwiczenia na uda pomogą Ci pięknie wyrzeźbić figurę i sprawią, że Twoje nogi będą smukłe i jędrne.

Pośladki – taki trening szybko pobudzi Twoje mięśnie pośladkowe do działania, dzięki czemu uniosą się do góry, spalisz tłuszcz, ujędrnisz skórę i wzmocnisz mięśnie. 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy Kręgosłup to zajęcia profilaktyczne,  dzięki którym uchronisz się przed bólem kręgosłupa i będziesz się cieszyć sprawnością do późnej starości.

Dzięki udziale w zajęciach:

- zwiększysz zakres ruchomości kręgosłupa 

- wzmocnienisz i uelstycznienisz mięśnie odpowiedzialnych za prawidłową postawę 

- poprawisz stabilizacji kręgosłupa

 

W dzisiejszym świecie problemy dot. chorób kręgosłupa dotyczą zdecydowaną większość społeczeństwa, dlatego nie czekaj, aż będzie za późno. Lepiej zapobiegać niż leczyć!

 

FIT EXPRESS 

Fit Express to trening interwałowy  (o zmiennym tempie), dzięki któremu przyśpieszysz spalanie tkanki tłuszczowej, a szybszy metabolizm będzie utrzymywał się do 72 godzin po zakończeniu zajęć.

Podczas zajęć wykorzystujemy dyski poślizgowe dzięki którym, angażujemy większe grupy mięśni, a ćwiczenia stają się bardziej efektywne.

Dzięki tym zajęciom nie tylko spalisz setki kalorii, ale również wymodelujesz ciało, poprawisz wydolność i kondycję.